Go:teborg Horse Show

igår så var jag på ghs och de va jätte roligt och så.
på mässan så köpte jag ett träns för 499 med swashowski (stavning) stenar och när jag provar de hemma på Tara så e de själv klart för litet!!!!  de va såååååå snyggt!!!!






aa men ja köpte oxå ett shabrak för 400....


men de va me brodyr oxå själva shabraket kostade 250 och brodyren kosta 150...

de sista som ja köpte va en repgrimma och rep då



repgrimman kosta 75 och repet som är ca 2 m långt kosta 120...


















men på själva showen då så va de dressyr och hoppning men ja orkar inte säga allt som hände så ja tar bara de som va de häftigaste:

att de va voltige uppvisning de va coolt att dom kunde göra sånna saker på en galloperande häst!!

de va six bar oxå (höjd hoppning) där de högsta hindret som dom klarade va 1,85!!!!!!! fatta hur högt de e!! ska lägga in filmer...


men de va väll den korta samman fattningen som ni får men de va jätte roligt förutom att de va några som satt bakom oss som inte kunde va tysta en sekund!!!!!
" oh såg du vilket gallopombyte!?"

"olle sitt stilla!"

" Olle aj mitt finger!"

" kolla olle! såg du vad hästen gjorde!?"

" hästen halkade! kolla den halkade!"

aa osv,osv fy fasen va störande de va!!!!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0