Förlåt...

Hej och förlåt mig för att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft tid och när jag har haft tid så har det antingen varit för sent elr så har jag varit för trött...

men ja ska säga vad jag har gjort i helgen

i söndags så åkte ja in till stan för att ja o karin skulle till badhuset för att simma. vi testar de ett tag för att se om ja inte får lika ont i ryggen..... ja vet att ja klagar men de gör så @****@ ont!!!!!! de känns som om att ja har ett stort brännjärn rakt i ryggen...
jaja till baka till saken sen när vi kom hem så bytte vi om och åkte till tara. när vi kom hem så satt vi vid tvn tills vi kom på att vi skulle göra en smothie

Receptet:
1 banan
1 apelsin
2 äpplen
2 skedar glass ( mägnd beroende på smak)
1 msk vaniljsocker
strössel (Mägnd beroende på smak)


Den va faktisk god :) iaf över våra förväntningar xD




Månda:
Vi vaknar sitter vid datan i en halvtimme timme elr ngt.
Går upp äter fruokost och har tråkit. sen så kmr vi på att vi ska ut o gå med wilma så vi gick ner till lövviken.
när vi går ner till lövviken så halkar jag och ramlar men de gjorde inte ont sak lägga ut bilder på våran promenad när jag orkar
men när vi kom ner till lövviken så blev wilma typ heelt galen! elr aa mer ön vanligt då och vi hörde ett ljud som va typ som hjärt slag men... aa de va iaf skit läskit. men när vi skulle gå hem så var de ngt som fröljde efter oss. de känndes så iaf... vi tror att de va ett lodjur de va jätt äkligt för vi va ju mitt i skogen i stort sett... men vi kom hem hela.
sen när mamma kom hem från jobbet så åkte vi till tara och jag red i padocken medans karin tog bilder för hon har tjatat på mig om de i ca 3 v elr längre  men de blev bara två bra bilder för då hade hon på blixten men de kunde hon inte ha för de störde mig  men tänk oxå på att de va mörkt ute.

sen åkte vi hem och spelade gh (gitar hero) till 2 typ  vi störde min brorsa ganska mkt oxå för att vi skrattade väll mer än vi spelade!


Tisdag:
Vi var hemma och bara slappade på förmiddagen vi skulle egentligen ha gått ut med wilma men vi satte oss o såg på barbacka ist, de va mkt bättre  men sen så kom mamma hem o vi åkte till stallet där hjälpte mamma oss med mockningen o de så att ja o karin kunde börja rida med en gång. ja red på ängen o karin tog kort. denna gång ble de bättre ska lägga upp alla när ja får dom av karin.... men sen när ja hade ridit klart så gjorde vi iordning tara och senn åkte vi hem o åt efter de så kom karins mamma o hämta henne









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0