Pirrig inför 12 dec :)

Den 12:e e de den stora dagen för mig och Taris :D Vi ska nämnligen tävla då!
Vi ska starta 3 gånger ;)
2 gånger i hoppningen, 50 cm å 60 cm!
1 gång i dressyr då de e LC:1.
Alla starter e clar round.
De e 3:dje gången som jag tävlar mend Tara men de e 6:de gången som jag tävlar själv. Första gången så blev jag diskad för att jag hoppade fel hindder xD
Med Tara har jag startat 4 gånger :D En i hoppning och 3 gånger i dressyr.

När lilla Bohus Kuppen går så kanske ja ska vara med i dressyr Orust Ridklubb laget :D

Håll tummarna för mig den 12:de ;D  När lilla Bohus Kuppen är ska jag säga när jag vet om jag kommer me i laget :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0